Akademia Prawnika Przedsiębiorstw

Oferty pracy

  • Prawnik/Radca Prawny

    Dodano: 18 października 2018 | Wygasa: 20 listopada 2018

    Twoja następna firma
    Ciekawa oferta dla Prawnikoacutew/Radcoacutew Prawnych z doświadczeniem z branży FMCG. Klientem jest firma z kapitałem amerykańskim, ktoacutera rozpoczyna swoje działania na rynku polskim.

    Twoje następne stanowisko
    Osoba na stanowisku Prawnika/Radcy Prawnego odpowiedzialna będzie za bezpieczeństwo legislacyjne firm działających w Polsce i krajach nadbałtyckich, w tym przygotowywanie i zatwierdzanie wszystkich umoacutew, porozumień spoacutełki i wewnętrznych regulacji prawnych. Kandydat odpowiedzialny będzie za compliance firmy, ograniczanie potencjalnych ryzyk prawnych, monitorowanie i raportowanie kluczowych zmian regulacyjnych ze szczegoacutelnym uwzględnieniem kategorii ENDS, przygotowanie i zatwierdzanie właściwych struktur OPEX. Osoba na tym stanowisku aktywnie uczestniczyć będzie w kluczowych projektach prawnych w EMEA i strukturach globalnych w celu ich wdrożenia i rozwoju.

    Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces
    Od Kandydatoacutew oczekujemy kilkuletniego doświadczenia na podobnym stanowisku z potwierdzonymi sukcesami w firmach FMCG, bardzo dobrej znajomości prawa cywilnego oraz bardzo dobrej znajomości kluczowych regulacji produktowych dla kategorii ENDS. Od kandydatoacutew oczekujemy umiejętności konstruowania szerokiej gamy umoacutew (handlowych, marketingowych) i biegłej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny), mile widziane roacutewnież doświadczenie w handlu elektronicznym. Do aplikacji szczegoacutelnie zapraszamy osoby komunikatywne, samodzielne, z umiejętnościami negocjacyjnymi, potrafiące się odnaleźć w dynamicznym środowisku pracy.

    Co zyskujesz
    Nasz Klient oferuje samodzielne stanowisko z możliwością rozwoju zawodowego, stabilne zatrudnienie oraz realny wpływ na biznes. Klient oferuje roacutewnież atrakcyjne wynagrodzenie i budżet przeznaczony na dodatkowy pakiet benefitoacutew do wyboru dla pracownika. Dodatkowym benefitem jest to, iż każdy pracownik staje się akcjonariuszem firmy.


    Co powinieneś zrobić
    Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij lsquoAplikujrsquo i prześlij nam swoje aktualne cv.
    Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
    Aplikuj
  • Contract Authoring Administrator with German

    Dodano: 18 października 2018 | Wygasa: -

    Your new company
    You will work at Ricoh BS, a global technology company that has been transforming the way people work for more than 80 years. We empower companies and individuals with services and technologies that inspire innovation, enhance sustainability and boost business growth.

    Your new role
    nbspThe main activities performed are:
    • Contract review and booking
    • Resolution of contract rejections with the OpCos
    • Contract administration amp amendment
    • Contract termination
    • Support with contract Sell Off to in-house and external leasing companies
    • Support the preparation and distribution of daily, weekly and month end reporting

    The role is responsible for ensuring that only clean orders that comply with internal policies and procedures are booked and in doing.

    What you'll need to succeed
    Skills and knowledge required:
    • External amp internal customer focus, with a drive to exceed the expectations of internal and external customers
    • High level of attention to detail imperative
    • Ability to communicate effectively excellent interpersonal amp communication skills
    • Able to work under pressure and managing tight deadlines as well as changing circumstances
    • Ability to take on new ideas and concepts. Flexible and adaptable, open to change and learning
    • Strong numeracy amp excellent analytical and problem solving skills
    • Strong English and German language skills.
    • A high level of PC literacy with experience of working with Microsoft Excel, Word, PowerPoint and ideally Oracle.

    What you'll get in returnnbsp
    You will work in a start-up, constantly growing and developing company that is located in Olivia Tower, within Olivia Business Center complex. You will have an opportunity to submit to private medical healthcare, multi-sport card as well as life insurance. Inspiring office environment as well as flexible working hours are waiting for you too.

    What you need to do now
    If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
    If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.
    Aplikuj
  • Compliance Officer

    Dodano: 18 października 2018 | Wygasa: 1 grudnia 2018
    Dla naszego klienta, firmy o stabilnej pozycji na rynku z branży produkcyjnej w okolicach Piekar ląskich, poszukujemy prawnika na stanowisko Compliance Officer.

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za przygotowanie harmonogramu prac nad raportami okresowymi oraz monitorowaniem terminowości otrzymywania informacji. Odpowiadać będzie roacutewnież za prawidłową realizację obowiązkoacutew statutowych wynikających z ogoacutelnych przepisoacutew prawa handlowego, w zakresie organoacutew Spoacutełki oraz terminowe przygotowywanie raportoacutew bieżących i okresowych Spoacutełki, ich publikację, a także prowadzenie procesu ochrony danych osobowych w Spoacutełce.

    Do typowych zadań Compliance Officer będą należeć: czynności związane z opracowywaniem analiz, raportoacutew i prezentacji na potrzeby Kierownictwa Spoacutełki, monitorowanie i analizowanie raportoacutew dotyczących Spoacutełki oraz informacji w mediach, realizowanie polityki w przedmiocie nadzoru właścicielskiego Grupy Kapitałowej. Kolejnymi obowiązkami będzie monitorowanie i analizowanie rynkoacutew kapitałowych, prowadzenie rejestru informacji poufnych, obsługa systemoacutew ESPI, EBI, KDPW, a także organizowanie spotkań wynikowych z inwestorami.

    Od kandydatoacutew oczekujemy około 2-u letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, rozwiniętych zdolności analitycznych, rzetelności, samodzielności i skrupulatności oraz wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych.
    Aplikuj
  • Junior Reporting Accountant

    Dodano: 12 października 2018 | Wygasa: -
    Your new company:

    For our Client, international company with global reach, we are looking for 2 Junior Specialists to join Client Reporting team within financial area in Warsaw.

    Your new role:

    As Junior Reporting Accountant you will be responsible to prepare various cyclic and ad-hoc reports to internal or external Client globally. Client Reporting team is supporting reporting activities by preparing financial dashboards for internal or external purposes to summarise expenses, Client activity, agents performance, etc. You will be a part of a team and you will also have direct contact with internal Client in terms of reporting related manners.

    What you'll need to succeed:

    We are looking for juniors and graduates open to work with data and systems. Good knowledge of Excel and previous experience with data processing will be considered an asset. Because of the international character of the role we are looking for candidates with good English skills (B2 min).

    What you'll get in return:

    Our Client offers stable employment, development and training opportunities, additional benefits and a professional and supportive working environment.

    What you need to do now:

    If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV in English, or call us now.


      Aplikuj
    • Lawyer

      Dodano: 3 października 2018 | Wygasa: -
      For our Client ndash multinational, production company wersquore looking for a Candidate interested in position of In-house Lawyer.

      The successful candidate will be responsible for providing legal advice and counseling on operational transactions drafting, reviewing, negotiating and approving contractual commitments drafting and negotiating major account/direct selling agreements, dealer agreements and related contractual documentation and reviewing and developing procurement agreements for use with local suppliers. Other responsibilities include providing legal advice to CEE management and legal oversight of litigation, claims, employment law, competition law and other legal issues affecting CEE operations.

      The right Candidate will have the following profile:
      • Four to eight years of corporate and commercial law experience working in a law firm and/or in-house with a multinational corporation in the manufacturing or commercial sector.nbsp
      • Polish and English business-level fluency required.nbsp
      • German fluency desirable but not required.nbsp
      • Significant experience in structuring, negotiating and documenting complex commercial transactions.
      • Experience with European data privacy issues desirable but not required.

      Our Client offers interesting and stable job, private medical care and other additional benefits.nbsp
      Aplikuj
    • Starszy Konsultant ds. Cen Transferowych

      Dodano: 28 września 2018 | Wygasa: 31 października 2018

      Twoja następna firma
      Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy specjalizującej się w usługach outsourcingowych poszukujemy osoby na stanowisko Starszy Konsultant ds. Cen Transferowych.

      Twoje następne stanowisko
      Osoba zatrudniona na stanowisku Starszego Konsultanta w zespole cen transferowych odpowiedzialna będzie za kontakt z klientami i budowanie relacji, przygotowywanie raportoacutew oraz dokumentacji cen transferowych (dla klientoacutew w Polsce i zagranicą), doradzanie klientom w zakresie polskich i zagranicznych przepisoacutew oraz wytycznych regulujących ceny transferowe, przygotowanie analiz poroacutewnawczych.

      Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces
      Od kandydatoacutew/ek oczekujemy biegłej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny), wykształcenia wyższego kierunkowego (finanse, rachunkowość, prawo), minimum 3 lata doświadczenia, bardzo dobrej umiejętności przygotowywania opinii i raportoacutew. Mile widziane osoby samodzielne, ktoacutere chcą się rozwijać.

      Co zyskujesz
      Nasz Klient oferuje pracę w centrum Warszawy, szkolenia zewnętrzne oraz kursy językowe, bogaty pakiet benefitoacutew (opieka medyczna, karta multisport spotkania integracyjne, owoce i warzywa, bony do wykorzystania na zakupy), elastyczne formy zatrudnienia (umowa o pracę lub B2B), elastyczne godziny pracy

      Co powinieneś zrobić
      Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij lsquoAplikujrsquo i prześlij nam swoje aktualne cv.
      Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
      Aplikuj

    zobacz więcej »

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.

    Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361