Oferty pracy

  • Starszy Konsultant VAT

    Dodano: 22 maja 2018 | Wygasa: 22 czerwca 2018

    Twoja następna firma
    Dla naszego Klienta, firmy doradczej poszukujemy Starszego Konsultanta VAT z językiem niemieckim.

    Twoje następne stanowisko
    Osoba na stanowisku Starszy Konsultant VAT będzie mieć pod sobą zespoacuteł młodszych konsultantoacutew, a w przyszłości możliwość awansowania na stanowisko Manager VAT. Do kluczowych zadań kandydata/-ki należy prowadzenie rozliczeń VAT, bieżący kontakt z klientami, przygotowywanie projektoacutew porad podatkowych oraz kontakt z organami podatkowymi.

    Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces
    Poszukujemy osoacuteb, ktoacutere znają biegle język niemiecki (warunek konieczny). Od Kandydatoacutew oczekujemy bardzo dobrej znajomości przepisoacutew ustawy o VAT oraz praktyki podatkowej w zakresie VAT, ktoacutere posiadają doświadczenie w zakresie rozliczeń VAT. Mile widziane osoby z tytułem doradcy podatkowego. Atutem będzie roacutewnież praktyczna znajomość Sage Symfonia i systemoacutew księgowych.

    Co zyskujesz
    Nasz Klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, niekorporacyjną atmosferę, brak z goacutery narzuconych budżetoacutew, rozwoacutej zawodowy, prywatną opiekę medyczną, umowę o pracę.

    Co powinieneś zrobić
    Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij lsquoAplikujrsquo i prześlij nam swoje aktualne cv.
    Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
    Aplikuj
  • Prawnik

    Dodano: 18 maja 2018 | Wygasa: 18 czerwca 2018
    Twoja następna firma
    Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się kancelarii specjalizującej się w doradztwie strategicznym dla przedsiębiorstw poszukujemy kandydatoacutew na stanowisko Prawnik.

    Twoje następne stanowisko
    Osoba na stanowisku Prawnika będzie odpowiedzialna za obsługę spoacutełek zagranicznych w tym obsługę międzynarodowych transakcji i rejestrację spoacutełek oraz wspoacutełpracę z zagranicznymi kancelariami prawnymi. Dodatkowo osoba ta zajmować się będzie doradztwem formalno ndash prawnym w planowaniu restrukturyzacji podmiotoacutew przy zastosowaniu struktur międzynarodowych. Pracownik będzie mieć realny wpływ na wspoacutełtworzenie ofert kancelarii.

    Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces
    Poszukujemy osoacuteb z minimum 2-letnim doświadczeniem w obsłudze prawnej podmiotoacutew korporacyjnych, ktoacutere znają przepisy CFC i CRS oraz posiadają doświadczenie w zakładaniu, rejestracji i działaniu spoacutełek zagranicznych. Od kandydatoacutew oczekujemy wykształcenia wyższego prawniczego oraz biegłej znajomości języka angielskiego, mile widziana jest roacutewnież doświadczenie w zakładaniu rachunkoacutew bankowych dla podmiotoacutew zagranicznych.

    Co zyskujesz
    Nasz Klient oferuje samodzielność oraz możliwość rozwoju zawodowego, stabilne zatrudnienie, możliwość udziału w konferencjach i szkoleniach branżowych, pakiet benefitoacutew (ubezpieczenie medyczne ndash bezpłatna opieka stomatologiczna, karta Multisport).

    Co powinieneś zrobić
    Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij lsquoAplikujrsquo i prześlij nam swoje aktualne cv.
    Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
    Aplikuj
  • Prawnik - półroczny projekt w Belfaście

    Dodano: 15 maja 2018 | Wygasa: -

    Twoja następna firma

    Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży prawniczej, poszukujemy pracownikoacutew, do kilkumiesięcznej pracy projektowej.

    Twoje następne stanowisko

    Głoacutewnym obowiązkiem na stanowisku jest analizowanie kontraktoacutew i wyszukiwanie klauzul niekorzystnych dla klienta. Integralnym elementem pracy jest kontakt z klientem z branży finansowej. Stanowisko zakłada konieczność relokacji do Belfastu na około 6 miesięcy.

    Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces

    W tej roli najlepiej sprawdzą się studenci IV i V roku prawa lub osoby z tytułem magistra prawa. Ze względu na międzynarodowy charakter pracy od kandydatoacutew wymagana jest znajomość zaroacutewno języka angielskiego, jak i niemieckiego na poziomie B2 minimum.

    Co zyskujesz

    Nasz klient oferuje niepowtarzalną szansę rozwoju w międzynarodowej renomowanej firmie prawniczej, atrakcyjną podstawę finansową oraz zakwaterowanie za granicą i dietę pracowniczą.

    Co powinieneś zrobić
    Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij lsquoAplikujrsquo i prześlij nam swoje aktualne cv.
    Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
    Aplikuj
  • Tax Specialist

    Dodano: 15 maja 2018 | Wygasa: 31 maja 2018
    Currently, for one of our Clients, we are looking for an experienced candidate for the position of Tax Specialist.
    Location: Warsawnbsp

    Key responsibilities on this role will cover ongoing monitoring of all law changes ndash especially CIT, VAT and excise duty and their timely implementation, liaising closely with tax authorities and managing tax controls and audits in the companyrsquos registered seat and in various locations of the company operations, ongoing tax support for the business (mainly in the area od VAT, excise duty and CIT to the lower extent PIT, property tax and other), validation of new business scenarios, participation in the business meetings where tax expertise is required. On such position you will also initiate ideas to improve and simplify tax related processes, sign-off of the tax compliance of various IT systems to be implemented in the company, monitoring and coordinating the execution of internal rules and procedures to assure tax compliance (including cooperation with the internal financial shared service centre), cooperation with auditors, external tax advisers and lawyers, preparation of transfer pricing documentation.

    From our Candidates we expect master degree (preferred faculties: Economy, Law, Finance or Accounting), at least 3 years of experience gained in multinational tax advisory or law firm or alternatively 5 years business tax adviser experience, experience in tax audits and cooperation with the tax authorities, efficient business partnering and communication skills to translate complex tax rules into simple business language. Polish Certified Tax Advisor qualification would be an additional advantage (but is not required). Experience in the tax reporting would be an additional advantage (but is not required).
    We are looking for a person who gained general financial and accounting knowledge, has analytical and problem-solving skills, has proactive and flexible attitude to take over new interesting tasks. Person on this position needs to be fluent in English (speaking amp writing).

    Our Client offers possibility to gain experience in wide range of the tax areas (excise duty, VAT, CIT, transfer pricing and other), unique opportunity to work in both domestic and international tax environment in the very dynamic sector, participation in the interesting projects (implementation of IT systems, new business models and new regulations) and daily cooperation with business (tax support for different business initiatives, contracts preparation and negotiation), cooperation with external tax advisers, tax specialists from other countries within the group and tax reporting team in internal financial shared service centre, work in a very dynamic business environment, constant development through feedback/ coaching and collaboration across organisation, attractive benefit package including sport card, medical care, individual life insurance and company share plans.
    Aplikuj
  • Sales and Leasing Contracts Manager

    Dodano: 11 maja 2018 | Wygasa: -

    Your new company
    You will join a start up Shared Service Center in Gdańsk.

    Your new role
    As Sales amp Leasing Contracts Manager you will be responsible fornbspof ensuring that all activities for the department are performed in accordance with agreed SLAs. You will also need to ensure that the team is adequately resourced with the correct skills in order to perform the activities and identify and provide training to the team as required. You will be in charge of maintaining the departments processes and controls to ensure that they meet the changing needs of internal and external customers. The role holder will also provide weekly and monthly reporting to other functional managers and senior management that identifies how performance levels of the team compare to agreed SLAs. Other responsibility will be to adapt and change processes to meet the development of new products or the entry into new geographical areas as well as to identify and implement process changes to make the team more efficient. Ad hoc management duties ndash including but not limited to administrative activities (attendance, sickness, holidays), other activities related to the job function including recruitment and career development.

    What you'll need to succeed
    In order to be satisfied in this position you need to have a strong knowledge of leasing and leasing principles gained from previous leasing leadership roles within the industry (minimum 5 years). Moreover, we are looking for a person withnbspability to communicate effectively and successfully meeting deadlines and targets. Furthermore, we would expect you to have strong stakeholder focus, with a drive to exceed the expectations of internal and external customers. Fluent English is a must as well as effective communication and knowledge of leasing and leasing principles.nbsp

    What you'll get in return
    You will join a start-up Shared Service Center where you will have an opportunity to learn and develop as well as provide your input into the company's operations. Nice office environment as well as attractive benefit package is included too.

    What you need to do now
    If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
    If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.
    Aplikuj
  • Contract Authorising Team Leader

    Dodano: 11 maja 2018 | Wygasa: -

    Your new company
    A start-up Shared Service Center in Gdańsk.nbsp

    Your new role
    As Contracts Authorising Team Leader / Manager you will be supervisingnbspa team of administrators and ensuringnbspall activities for the department are performed in accordance with agreed SLAs. Your responsibility will be to provide support to your team in contract review and booking as well as contract termination. You will need to assist in implementing new processes or controls as agreed with the Manager and other process and governance groups. Other responsibilities will include executing ad hoc management duties ndash including but not limited to administrative activities (attendance, sickness, holidays), other activities related to the job function including recruitment and career development. Lastly, you will nbspbe in charge of performance management, provide learning amp development opportunities in-line with the overall center.

    What you'll need to succeed
    In order to be satisfied in this position you need to have ability to communicate effectively, experience managing a team and successfully meeting deadlines and targets as well as have strong stakeholder focus, with a drive to exceed the expectations of internal and external customers. Fluent English is a must as well as effective communication and knowledge of leasing and leasing principles. Moreover you should be able to understand legal and commercial constraints within lease customer contracts and ensure that contract adhere to those terms.

    What you'll get in return
    You will join a newly established Shared Service Center in Gdańsk. You will be provided with learning and development opportunities as well as attractive benefit package.nbsp

    What you need to do now
    If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
    If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.
    Aplikuj

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361