4. edycja Legal MBA

Oferty pracy

  • Contract Lawyer

    Dodano: 17 lutego 2020 | Wygasa: 31 marca 2020

    Twoja nowa firma
    Dla naszego Klienta- międzynarodowej Firmy produkcyjnej, poszukujemy Specjalisty na stanowisko Prawnika ds. Kontraktoacutew.

    Twoje nowe stanowisko
    Do zakresu obowiązkoacutew należy przygotowywanie umoacutew oraz prowadzenie negocjacji. Dodatkowo osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzoacuter i kontrolę nad materiałami oraz wspoacutełpracę z dostawcami, Klientami i partnerami logistycznymi.

    Czego potrzebujesz aby osiągnąć sukces
    Idealny Kandydat wykazuje się wykształceniem wyższym z obszaru prawnego lub pokrewnego oraz znajomością języka angielskiego w stopniu min komunikatywnym. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku oraz prawo jazdy. Osoba na tym stanowisku powinna wykazywać się umiejętnościami organizacyjnymi, a także pracy pod presją czasu. Doświadczenie w branży produkcyjnej jest dodatkowym atutem.

    Co otrzymasz w zamian
    Klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pakiet benefitoacutew pozapłacowych (opieka medyczna Karta multisport). Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie, a także dofinansowanie kursoacutew językoacutew obcych.

    Co dalej
    Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij lsquoAplikujrsquo i prześlij nam swoje aktualne cv.
    Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
    Aplikuj
  • Tax Specialist

    Dodano: 13 lutego 2020 | Wygasa: 31 marca 2020

    Twoja nowa Firma
    Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko Tax Specialist.


    Wymagania
    Osoba na tym stanowisku powinna posiadać wykształcenie wyższe, wykazywać się dobrą znajomością tematyki podatkowej związanej z VAT i CIT oraz praktyczną umiejętnością sporządzania deklaracji podatkowych. Dodatkowo idealny Kandydat powinien wykazywać się doświadczeniem w prowadzeniu ksiąg rachunkowych, a także znajomością języka angielskiego w stopniu min komunikatywnym.


    Twoje nowe stanowisko
    Do zakresu obowiązku należeć będzie sprawdzanie dokumentoacutew pod względem formalnym, przygotowywanie kalkulacji oraz deklaracji podatkowych VAT i CIT, kontrola terminowości dokonywania płatności, księgowanie faktur, a także przygotowywanie dokumentacji na potrzeby audytoacutew. Dodatkowo osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżącą analizę zagadnień księgowych i podatkowych oraz sporządzanie raportoacutew.


    Co otrzymasz w zamian
    Firma oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, pakiet benefitoacutew pozapłacowych: ubezpieczenie, prywatną opiekę medyczną oraz Kartę multisport.
    Aplikuj
  • Tax Management Specialist

    Dodano: 11 lutego 2020 | Wygasa: 31 marca 2020
    For 50 years now, Universal Investment have been one of the pioneers of the investment sector and, with euro 406 billion of assets under administration and around 650 employees, are the largest independent investment company in the German-speaking countries.

    For our customers, we are creating clear added value from Frankfurt am Main Luxembourg and Krakow with around 400 asset managers worldwide. A unique offer in Germany.,


    To achieve our ambitious growth goals we are currently looking for a Tax Specialist to join our our activities in Cracow.

    nbspYour Tasks and Responsibilities:
    • You will ensure the fulfilment of statutory documentation obligations for the Universal group and prepare the respective transfer pricing documentation in cooperation with the domestic and foreign subsidiaries
    • You will support the consulting companies in the preparation of current benchmarking studies for all countries or regions as well as the review/monitoring of these
    • You will provide support in meeting statutory requirements of German group companies abroad and foreign group companies abroad
    • You are actively involved in communication with external advisers and tax auditors in international situations and in multidisciplinary projects
    • You will implement and optimise internal transfer pricing guidelines
    • You will implement, coordinate and monitor the group-internal billing of services and participate in the creation and maintenance of intercompany contracts
    • You will support the implementation of a T-CMS regarding transfer pricing
    • Ongoing tax support for the Krakow branch in cooperation with external tax advisers

    nbspWhat you offer: As successful candidate, you will bring the following.
    • Completed Masters degree in Economics. Finance, Business Administration with a focus on taxes or comparable education
    • At least experience of 3-4 years in Transfer Pricing, ideally in consulting or a high-paced, dynamic and international corporate environment
    • Very good knowledge of national tax low with focus on corporate tax and value added tax
    • Strong financial, analytical and problem-solving skills and a structured and diligent way of working
    • Quickly gain deep understanding of complex intercompany structure
    • Independent, autonomous working method
    • High service orientation
    • Very good knowledge of MS Office, especially Excel experience with SAP system is a plus
    • Good German and English language skills

    What we offer: Employees at our company are encouraged to work independently, show commitment and be supportive. In return, our company acknowledges performance, supports creativity and team spirit and promotes further training. As a company with a successful name and considerable growth potential, we have much to offer: a performance-related salary, flexible working hours and a modern workplace in a conveniently-situated location. Your personal development opportunities are directly influenced by your commitment and your success

    By pressing the lsquoApplyrsquo button the Candidates are applying to Hays recruitment agency which provides its services to Universal investment Branch in Krakoacutew. The applications of Candidates meeting the Universal Investment requirements will later be forwarded to Universal Investment for further recruitment.
    Aplikuj
  • Corporate Paralegal/Legal Assistant

    Dodano: 10 lutego 2020 | Wygasa: -
    For our Client, leader in supply chain management, planning and logistics software and services, We are currently looking for ldquoCorporate Paralegal/Legal Assistantrdquo.

    Location ndash Wrocław

    nbspResponsibilities:
    • Prepare customer agreements based on templates and draft standard addenda in close cooperation with the Sales and Finance Department, and with support from the Legal Counsel as needed
    • Draft contractor agreements in close cooperation with the HR Department
    • Maintain and update different agreement templates, in accordance with input from the Legal Counsel
    • Execute steps in the contract managements process for commercial and corporate agreements (customer agreements, NDArsquos, SoWrsquos, partner agreements, supplier agreements), including arranging Directorrsquos signature, circulating and storing agreements
    • Assist Legal Counsel with corporate governance, including drafting and maintenance of corporate minute books and other corporate records
    • Update appropriate government bodies when changes to various entitiesrsquo corporate information occurs
    • Act as contact for outside counsel foreign governance work coordinate with outside counsel on various governance projects obtain appropriate signatures by Company officers when needed and assist with various filings when needed
    • Day to day administrative support of Legal Department
    • Respond to day-to-day requests from other departments in respect of legal procedures and other legal/corporate issues
    • Special projects as requested
    • Assist Legal Counsel with litigation management and internal and external communication
    • Bankruptcy ndash Prepare and file Proofs of Claim monitor bankruptcies through repayment process and keep Legal Counsel up-to-date on the case
    • Notify insurance carriers of claims
    • Send payment demands to customers

    nbsp nbspKnowledge requirements:
    • Either bachelor's degree (B.A.) in the field of administration or any other relevant university degree or at least two yearsrsquo experience and/or vocational training as Paralegal/Legal Assistant/Corporate Assistant is required
    • Prior experience as a Paralegal/Legal Assistant or comparable in a law firm or corporate legal department would be in any case a plus
    • Excellent written and spoken English required (C1-C2)

    Aplikuj
  • Legal Counsel

    Dodano: 5 lutego 2020 | Wygasa: 31 marca 2020
    Great opportunity for Legal Counsels in Poznań

    Our Client is the global company, the leader within the financial services sector.

    Key responsibilities: you will be responsible for working on client contracts on the Polish market, contract reviewing and bid strategies. You will be reviewing and approving processes as well. The scope of duties also contains participating in negotiation and execution of contracts with clients and suppliers reviewing, analyzing and drafting vendor contracts, agreements or any other commercial documentation.

    You need to have min. 7-year experience as a practicing lawyer/legal counsel with commercial contracts in private practice or in-house or in a law department in a multinational company (preferably financial sector). MA in Law is a must. Moreover, you should be fluent in English. You should be accustomed to work independently under pressure. Having previous experience in representation in court would be an asset.

    Our Client offers an interesting job in the international environment and competitive salary.

    Apply now and have a real impact on the business
    Aplikuj
  • Inspektor Ochrony Danych

    Dodano: 5 lutego 2020 | Wygasa: -

    Twoja następna firma

    Naszym klientem jest wyspecjalizowana firma z branży ochrony danych osobowych, ktoacutera świadczy usługi na rzecz klientoacutew zewnętrznych. Spoacutełka ta posiada bogate portfolio klientoacutew z wielu branż.


    Twoje następne stanowisko
    Na tym stanowisku kandydat będzie łączył kompetencje konsultanta i inspektora. Będzie zajmował się zaroacutewno wdrażaniem wymogoacutew RODO, prowadzeniem szkoleń oraz doradztwem prawnym, jak roacutewnież pełnieniem funkcji Inspektora Ochrony Danych u zewnętrznych klientoacutew obsługiwanych przez spoacutełkę.


    Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces
    Na tym stanowisku wymagane jest co najmniej roczne doświadczenie na polu ochrony danych osobowych oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Silnie preferowane jest wykształcenie prawnicze. Dodatkowym atutem kandydata będzie znajomość normy ISO 27001 oraz, ze względu na sporadyczne wyjazdy poza Warszawę, prawo jazdy kategorii B.


    Co zyskujesz
    Zatrudnienie kandydata jest możliwe w ramach umowy o pracę lub B2B. Pracodawca oferuje benefit w postaci prywatnej opieki zdrowotnej, pracę w małym, dobrze zorganizowanym zespole i możliwość dynamicznego rozwoju zawodowego. Dodatkowym atutem pracodawcy jest lokalizacja biura w samym centrum Warszawy.


    Co powinieneś zrobić
    Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij lsquoAplikujrsquo i prześlij nam swoje aktualne cv.
    Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
    Aplikuj

zobacz więcej »

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361