Oferty pracy

  • Pierwsza praca w korporacji - Analiza Kontraktów - dla studentów Prawa

    Dodano: 18 grudnia 2018 | Wygasa: -
    Dla naszego klienta, międzynarodowej korporacji zajmującej się consultingiem prawniczym poszukujemy kandydatoacutew na stanowisko Analityka Kontraktoacutew.

    Pracując w nowej roli będziesz częścią zespołu projektowego, realizującego zadania delegowane przez topowe, zagraniczne korporacje. W międzynarodowym środowisku rozwiniesz znajomość języka Angielskiego, wykorzystując go w codziennej pracy. Do Twoich zadań będzie należała analiza kontraktoacutew oraz umoacutew pod okiem team leadera.

    Uprzednie doświadczenie w podobnej roli nie jest wymagane. Szukamy studentoacutew 4 i 5 roku Administracji/Prawa, posiadających znajomość zagadnień z tego obszaru. Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 jest konieczna do wykonywania codziennych obowiązkoacutew. Od kandydatoacutew oczekujemy dostępności w pełnym wymiarze godzin.

    Projekt może trwać do trzech miesięcy z możliwością skroacutecenia bądź wydłużenia. Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjny pakiet benefitoacutew, pracę w biurze zlokalizowanym w centrum miasta, możliwość poznania środowiska biznesowego od środka i szybkiego rozwoju pod okiem doświadczonych kolegoacutew z zespołu.
    Aplikuj
  • Sprawdzanie umów i kontraktów

    Dodano: 18 grudnia 2018 | Wygasa: 31 stycznia 2019
    PRACA DLA STUDENTOacuteW PRAWA I ADMINISTRACJI

    Mamy do zaoferowania pracę na stanowisku Document Reviewers w międzynarodowej firmie zajmującej się usługami prawnymi w centrum Wrocławia.

    Praca polega na przeglądaniu umoacutew oraz kontraktoacutew, zaznaczaniem wybranych fragmentoacutew, porządkowaniem dokumentoacutew oraz ewentualnych negocjacjach.

    Zatrudnienie jest na 3 miesiące z możliwością podpisania dłuższej umowy.

    Praca jest na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych.
    Oferujemy ciekawe benefity oraz konkurencyjne wynagrodzenie.

    Wymagana jest znajomość języka angielskiego na wysokim poziomie, ponieważ praca wykonywana będzie w tym języku.

    Zainteresowanych zapraszam do aplikowania na ogłoszenie :)nbsp
    Aplikuj
  • Pierwsza praca dla studentów Prawa i Administracji

    Dodano: 18 grudnia 2018 | Wygasa: 31 stycznia 2019

    PRACA DLA STUDENTOacuteW PRAWA I ADMINISTRACJI

    Mamy do zaoferowania pracę na stanowisku Document Reviewersnbspw międzynarodowej firmie zajmującej się usługami prawnymi w centrum Wrocławia.

    Praca polega na przeglądaniu umoacutew oraz kontraktoacutew, zaznaczaniem wybranych fragmentoacutew, porządkowaniem dokumentoacutew oraz ewentualnych negocjacjach.

    Zatrudnienie jest na 3 miesiące z możliwością podpisania dłuższej umowy.

    Praca jest na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych.
    Oferujemy ciekawe benefity oraz konkurencyjne wynagrodzenie.

    Wymagana jest znajomość języka angielskiego na wysokim poziomie, ponieważ praca wykonywana będzie w tym języku.

    Zainteresowanych zapraszam do kontaktu :)
    Aplikuj
  • Contract Authoring Administrator with German

    Dodano: 5 grudnia 2018 | Wygasa: -

    Your new company
    You will work at Ricoh BS, a global technology company that has been transforming the way people work for more than 80 years. We empower companies and individuals with services and technologies that inspire innovation, enhance sustainability and boost business growth.

    Your new role
    nbspThe main activities performed are:
    • Contract review and booking
    • Resolution of contract rejections with the OpCos
    • Contract administration amp amendment
    • Contract termination
    • Support with contract Sell Off to in-house and external leasing companies
    • Support the preparation and distribution of daily, weekly and month end reporting

    The role is responsible for ensuring that only clean orders that comply with internal policies and procedures are booked and in doing.

    What you'll need to succeed
    Skills and knowledge required:
    • External amp internal customer focus, with a drive to exceed the expectations of internal and external customers
    • High level of attention to detail imperative
    • Ability to communicate effectively excellent interpersonal amp communication skills
    • Able to work under pressure and managing tight deadlines as well as changing circumstances
    • Ability to take on new ideas and concepts. Flexible and adaptable, open to change and learning
    • Strong numeracy amp excellent analytical and problem solving skills
    • Strong English and German language skills.
    • A high level of PC literacy with experience of working with Microsoft Excel, Word, PowerPoint and ideally Oracle.

    What you'll get in returnnbsp
    You will work in a start-up, constantly growing and developing company that is located in Olivia Tower, within Olivia Business Center complex. You will have an opportunity to submit to private medical healthcare, multi-sport card as well as life insurance. Inspiring office environment as well as flexible working hours are waiting for you too.

    What you need to do now
    If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
    If this job isn't quite right for you but you are looking for a new position, please contact us for a confidential discussion on your career.
    Aplikuj
  • Radca Prawny

    Dodano: 29 listopada 2018 | Wygasa: 31 grudnia 2018
    Dla naszego Klienta, firmy działającej w branży produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko:

    Radcy prawnego

    Radca prawny będzie służył wsparciem i doradztwem prawnym w zakresie działań biznesowych firmy. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zajmować się wewnętrzną obsługą prawną spoacutełki, a w tym przygotowywaniem pism, dokumentoacutew i umoacutew, zamoacutewień wraz z warunkami gwarancyjnymi na potrzeby realizacji kontraktoacutew (m.in. z podwykonawcami i klientami). Radca prawny będzie zajmował się przygotowywaniem aktoacutew normatywnych na potrzeby Spoacutełki. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowywanie i opracowywanie oraz opiniowanie pism (w tym procesowych), reprezentacja Spoacutełki przed sądami oraz organami administracji . Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za tworzenie projektoacutew wewnętrznych aktoacutew normatywnych. Będzie raportować bezpośrednio do Zarządu Spoacutełki.

    Od Kandydatoacutew oczekujemy wykształcenia prawniczego, kilkuletniego doświadczenia zawodowego, zdobytego w obszarze prawnym (mile widziane doświadczenie w branży produkcyjnej). Niezbędna będzie roacutewnież wiedza w zakresie prawa handlowego, gospodarczego oraz cywilnego. Wymagana jest roacutewnież biegłej znajomości języka angielskiego oraz MS Office. Mile widziane: doświadczenie w obszarze związanym z prawem handlowym oraz obsługa prawna w zakresie spraw korporacyjnych.

    Idealny kandydat będzie wyroacuteżniał się dobrą organizacją pracy, analitycznym myśleniem, umiejętnościami negocjacyjnymi, proaktywną postawą i umiejętnością wspoacutełpracy. Poszukujemy osoacuteb samodzielnych, ktoacutere chciałyby się rozwijać w strukturach wewnętrznych spoacutełki. Nasz Klient oferuje ciekawe, dynamiczne środowisko pracy. Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia doświadczenia prawnego oraz biznesowego. Perspektywę działania na ciekawych oraz wymagających projektach inwestycyjnych, a także przyjemną atmosferę pracy.

    Zainteresowane osoby, zachęcamy do aplikowania
    Aplikuj
  • Digital Communications Coordinator

    Dodano: 27 listopada 2018 | Wygasa: -
    Your new company:

    On behalf of our Client, one of the leading companies in its industry globally, we are currently looking for a person to hold Marketing Coordinator (Digital Communication) position, based in Warsaw.

    Your new role:

    The Marketing Coordinator (Digital Communication) will be responsible for supporting delivery of administrative related tasks for our mailing activities carried out on an international basis, as well as ongoing update and maintenance a variety of digital communication channels and tools. Acting in a pivotal role you will be required to provide advice and guidance direct to junior staff and be able to delegate and manage workflow to others to support you in the delivery of tasks.

    What you'll need to succeed:

    This is an international role and candidates will be required to support a number of different colleagues on a worldwide basis. Flexibility as to working pattern is a must. Due to the international area of service, we are looking for candidates who are fluent English speakers. The ideal candidate should present expert knowledge on of Digital Communication transferred processes, highly developed communication skills, result-oriented attitude as well as ability to work in a fast changing, corporate environment.

    What you'll get in return:

    Our Client offers attractive salary range, additional benefits and an opportunity to work and develop in a professional and employee friendly working environment.

    What you need to do now:

    If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV in English, or call us now.
    Aplikuj

zobacz więcej »

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361